Mijn australië avontuur

Chapter 40: Whitsundays

G'day allemaal!

Afgelopen had ik mijn laatste weekend trip hier in Australië. De bestemming was Whitsundays en Airlie beach. Wat was dat TOF zeg! Ik heb het hele weekend lang alleen maar genoten! Het is daar echt super mooi en er waren hele goede vibes!

Zaterdagdag ochtend werd ik door Izzi naar het vliegveld gebracht en rond half 11 was ik in het mooie Airlie beach. Het is een heel stuk meer Noord en het klimaat was dus ook totaal anders. Bloed heet! En dan is het nog wel winter! De ochtend heb ik het plaatsje een beetje bekeken, marktjes door gegaan en gerelaxed aan 'The Lagoon'. Na het inchecken ben ik in het resort van het hostel rond gaan kijken en heb ik met een engels meisje cocktails aan het zwembad gedronken. HEERLIJK! De rest van de dag met elkaar opgetrokken en 's avonds samen gegeten en uit geweest. Iedereen was echt super chill en ik had al gauw nieuwe vrienden.

Zondag ben ik met een boottocht naar de Whitsundays gegaan en zijn we naar Whitehaven beach geweest en hebben we gesnorkelt. Ook nu weer hele leuke mensen op de boot en met een groep meiden opgetrokken die ook alleen waren. Heel gezellig! Het reef van de 'Great Barrier Reef' is zo ongelovelijk mooi! kan er nog steeds niet bij! Wel heel sonde om te zien dat een gedeelte aan het afsterven is en dat er niet veel is dat eraan gedaan kan worden. Op de boot hebben we walvissen, haaien, stingrays, schildpadden en een hele hoop vissen gezien! Na de dagtrip met de meiden wat gegeten en weer nieuwe mensen ontmoet waar ik mee uit ben gegaan. Weer echt een SUPER dag!

Maandag ben ik betijds opgestaan en heb ik ontbeten tijdens de zonsopgang. Nog even een tijdje gezeten en gekletst met mijn engelse vriendin en toen opgehaald door de shuttle bus om naar het vliegveld terug tegaan. Het was zo'n perfect weekend dat ik gewoon misselijk was dat ik weer naar huis moest. (was nog erger omdat ik wist dat dit het laatste uitje was dat ik hier zal doen, en ik over een week dit mooie land moet verlaten).

Ik ben Zo blij dat ik nog zo op het laatst nog hier heen ben geweest. Het laat me echt beseffen hoeveel ik van dit land hou en dat ik zekerweten terug ga komen!

Nu dus echt mijn laatste week hier en moet ik langzaamaan beginnen aan alle laatste keren, inpakken & afscheid nemen van mensen. Niet echt mijn meest favourite bezigheid. Ik kan het eigenlijk nog niet echt beseffen dat ik straks weer thuis ben..... Natuurlijk heb ik super veel zin om iedereen weer te zien en alles weer ''voor het eerst'' te doen, maar ik kan me nog niet echt voorstellen hoe het straks gaat zijn als alles weer gewoon is.

Jullie horen snel weer van me & zullen me snel weer zien!

Greetz and Kisses, Thirza

Reacties

Reacties

Bep

Genoten en Genoten!!!!!! wat fijn voor je! wat een mooi land he!! kan me helemaal voorstellen dat je eens terug wil had ik ook gedaan als ik nog jong was
een goede thuis reis gewenst . liefs Bep.

Opa van den Brink

Hallo Thirza,wat fijn dat het zo leuk is geweest ik ben heel blij voor je,een heel veel ervaringen rijker.
Straks als je weer thuis ben dan zal het zeker even wennen zijn,maar geniet nog maar van die dagen dat je daar nog ben .dikke kus Opa

Marga

Hey Thirza, sluit het land en de mensen in je hart met een lach en een traan, een lach omdat je het hebt kunnen meemaken en een traan omdat je er zoveel geluk hebt gevonden wat je nu moet gaan achterlaten.
Maar weet dat er heel veel mensen zijn die van je houden op 2 continenten en dat kunnen niet veel mensen zeggen.

Veel sterkte en goede reis, Marga

Henny Zock

Wat een mooie afsluiting van een prachtig Jaar! Het idee om altijd nog eens terug te kunnen gaan, is ook best fijn. Nu eerst naar HUIS, om daar weer te wennen. Komt ook wel goed hoor .. Ik heb genoten van al je brieven en ga ze zeker missen. Thirza, goeie vlucht naar Holland en wie weet tot ziens, ooit. Lieve groetjes uit een regenachtig Utrecht .. xx

john en loes

Hey lady

Tja that's live.Er is een tijd van komen en een een tijd van gaan. De tijd van komen is gegaan en de tijd van gaan is gekomen???? Maar alles lezende heb je een fantastische tijd gehad. Een mooie levens ervaring hoor. Nou we hopen dat je de laatste dagen ook nog een fijne tijd hebt. En geniet ook met volle teugen van de terugreis. Nice to see you again. Welcome Home AUSSIE.????

Jeroen Linda Ruben David

Hoi Thirza, geniet van je laatste dagen in Australië!

Groetjes van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active