Mijn australië avontuur

Chapter 39: Skydive

G'day allemaal!

Vandaag had ik mijn skydive en OMG...WAT IS DAT GAAF!

De hele ochtend was is bloed zenuwachtig en toen ik te horen kreeg dat de sprong 'on hold' was gezet, had ik de moed haast al opgegeven en dacht ik dat ik het weer moest verplaatsen.... GELUKKIG ging het wel allemaal door en om half 2 zat ik er klaar voor. Je kon me wel opvegen zo zenuwachtig was ik, maar ik kon nu niet meer terug. Met de hele groep kregen we de harnassen aan en werden aan onze instructeurs voorgesteld. Ik had natuurlijk de leukste van de groep en was gelijk gerustgesteld. We werden naar het vliegveld gebracht waar ons vliegtuig al op ons stond te wachten. Iedereen stapte in en vanaf toen ging het heel snel! Toen we op de juiste hoogte waren sprong iedereen één voor één uit het vliegtuig. Of nou ja, de instructeurs deden dat. Wij hadden de instructies gekregen om als een soort banaan tegen de instucteur aan te leunen (hoofd in je nek, heupen naar voren en benen naar achter). Wat dus echt niet erg was met zo'n leukerd achter me. En toen was het dus ook mijn beurt! Ik had geen idee wat ik moest verwachten dus toen we sprongen begon ik te gillen. Al snel merkte ik dat dat echt niet nodig was. Het was helemaal niet eng! Het gaf, wat ik dus wel verwacht had, helemaal niet het gevoel dat je in een achtbaan zat. Ik kan niet goed beschrijven wat voor gevoel het was, maar het was een heerlijk gevoel van vrijheid en puur geluk! Toen we waren geland kon ik alleen maar bedenken hoe gaaf het was en hoe graag ik het nog een keer wilde doen!

NATUURLIJK wil ik jullie de aantrekkelijke fotos niet besparen en heb ik het filmpje voor jullie in de link hieronder gezet

Wink

https://www.youtube.com/watch?v=wTz3gs0578E&feature=youtu.be

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and Kisses, Thirza

Reacties

Reacties

Henny Zock ...

Oh, wat een moed zeg! Geweldig, dat je deze ervaring ook hebt. Mijn man ging gewoon zelf (na een cursus) Parachute Springen en ik was oh zo blij als hij weer beneden was hoor. Ging wel mee naar Hilversum en ze probeerde mij ook zover te krijgen ... is niet gelukt. Jij hebt het gedaan .. LEUK. Lieve groetjes uit Utrecht.

Bep

Knal goed hoor!! wat een ervaring
liefs Bep.

de greefjes

Hey thirza, wat een ontzettend onwijs en cool filmpje, ik zou het in mijn broek doen, echt! Eerst zie je de spanning en dat je zenuwachtig bent en dan de ontlading. Zo veel plezier als je dan naar beneden duikt, heerlijk. We zijn trots op je dat je dit hebt gedaan! Have fun en de groetjes weer vanuit Vleuten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active