Mijn australië avontuur

Chapter 37: Nog maar 1 maand!

G'day allemaal!

Vandaag is het 11 July en dat betekend dat ik nog maar 1 maand hier in het mooie Australië ben! Ik heb nu dus nog 4 weken om de laatste dingen te doen!

Komende vrijdag (als het weer enzo meezit) ga ik SKYDIVEN! Ik ben hier altijd de persoon geweest die het hardst riep dat ik dat nooit zou doen en dat ik niet snap waarom iemand zich uit een vliegtuig zal willen laten vallen. Maar eigenlijk daarom vond ik dat ik het juist moest doen en ben ik dus vrijdag een van de gekken die uit zo'n vliegtuig spingt....

Laughing

Omdat ik niet heel lang meer heb ben ik al rustig bezig met mijn vertek hier en thuiskomst in Nederland en alles wat ik daarvoor moet regelen. 1 ding, en misschien wel het belangrijkste, heb ik in iedergeval al helemaal klaar.... SOUVENIRS! Jaja, mijn halve koffer is al gevuld met allemaal kleine cadeautjes voor de mensen thuis!

Tot het echt tijd is om te gaan ga ik hier nog proberen alles uit mijn tijd te halen en overal van te genieten! Afgelopen weekend bijvoorbeels, was mijn hele weekend weer vol gepland! Vrijdag moest ik eerst werken en ben ik in de avond uit gegaan (was een super leuke bar met allemaal foute muziek!). Zaterdag heb ik eerst uitgeslapen en ben ik naar de stad gegaan naar een Frans festival, ook heel leuk met als afsluiting Daft Punk!! Zondag moest ik weer vroeg op omdat ik met een stel Nederlandse meiden had afgesproken naar Lamington national park te gaan. We hebben super veel gelopen en het was echt een enorme klim, maar het was het zeker waard! Hele mooie waterval gezien en wilde koala's gespot! In de avond met zn alle wat gegeten en toen weer naar huis gegaan. Vroeg naar bed want ik was kapot!

Zaterdag middag had ik trouwens ook nog iets.... Ik zat even in het park, komt er een gast op me afgelopen en begint Pokemon ballen naar me toe te gooien. Toen hij me raakte zij hij: 'oohh ik heb je gevangen!! Jij bentmijn liefste Pikacu!! en begin hij me te knuffelen en liet hij niet los. Hij was best wel leuk dus ik knuffelde hem maar gewoon terug..... Na een tijdje stelde hij zich voor en bleek dat hij bekende youtuber in Australië is een een filmpje maakte over de nieuwe Pokemon app. Ik sta nu dus ergens op Youtube :p

Deze week moet ik weer 'werken'! Ik heb er weer zin in!

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and Kisses, Thirza

Reacties

Reacties

Bep

Oeps ! even dacht ik ze is VERLIEFD !!
wat heb jij genoten 1 jaar lang , het gaat nu snel, dus vlieg er maar lekker op uit
liefs Bep.

Marga

O.k. ......van alle foute dingen die je kunt doen is skydiven er inderdaad 1 van.........be my guest, zou ik zo zeggen, vergeet vooral niet te gillen en te filmen....
Enne die souvenirs, denk je er nog aan m,n kaolabeertje mee te nemen, die was sooo liiieeefffff het hokje is klaar hoor!!!!
Nog niet te veel aan naar huis gaan denken, nog fff doen wat doen moet.

Groeten Marga

Marga

ha ha KOALABEERTJE, bedoel ik natuurlijk en we noemen hem Picacu hihi

Henny Zock

Zo, dus jij wordt zomaar geknuffeld in een park .. Hoef je hier niet te proberen, dan heet het anders. Zou je dan toch nog op de valreep een liefje ontmoeten? Spannnnend hoor. Het zit er bijna op meid. Wat zullen je ouders blij zijn als je thuis komt. Je hebt wel een prachtig jaar gehad .. dat nemen ze je niet meer af. Groetjes uit Utrecht ..

Henny Zock

Hoe was het Skydiven ?? Ben gewoon benieuwd, hoe je dat hebt ervaren. Het schiet nu op hè? Nog één Chapter .. denk ik zo. Groetjes uit een warm Utrecht, heel mooi weer hebben we. Zal je brieven missen hoor. Toedeloe ..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active