Mijn australië avontuur

Chapter 38: Stradbroke Island

G'day allemaal!

Het is weer maandag, dus mijn 'werkweek' is weer begonnen. Araliya vandaag weer naar de opvang gebracht. En langzaam aan begonnen met dingen regelen en voorbereiden voor als ik weer thuis ben. Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken, maar ik moet er toch echt aan geloven en hier zal ik nog even druk mee zijn.

Afgelopen weekend ben ik met 2 andere Nederlandse meiden naar Stradbroke island geweest en wat was het weer mooi! De natuur hier blijft me toch altijd weer verwonderen! We hebben mooie stranden, paadjes en wouden gezien. Het eiland zat ook vol met wilde dieren en we hebben bijna alle dieren die er zien af kunnen vinken. We hebben: Walvissen, dolfijnen, schildpadden, koalas en kangoeroes gezien! Het is hier natuurlijk allemaal iets normaler dan in Nederland, maar het is elke keer weer een geluks momentje als je ze in het wild hier ziet! We hadden wat regen gehad, maar ondanks dat we zaterdag de halve dag doorweekt waren hebben we echt een top tijd gehad!

Afgelopen vrijdag zou ik mijn skydive doen, maar na meer dan 4 uur te hebben gewacht konden ze het echt niet door laten gaan vanwegen het weer. Nu heb ik het dus verzet naar komende vrijdag! Het weer ziet er heel goed uit! Dus hopelijk gaat het deze keer wel door! Ik heb er in iedergeval zin in!

Komend week gaan er best wat meiden van hier weer naar huis, dus ik heb een hoop afscheidsfeestjes. Het weekend kan ik alleen niet veel doen, omdat ik een paar maanden geleden had beloofd dat ik hier in bulimba zou blijven. Izzi gaat naar een conferentie en Yassmin is on call. Dus het kan zijn dat ze door haar werk word gebeld en ik dus op Araliya moet passen. Niet super, maar daardoor kan ik wel een beetje geld besparen. HAHA

Ik zal jullie op de hoogte houden van de skydive! Als het door gaat vrijdag zal ik de fotos en video's in een nieuw verhaal zetten!

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and kisses, Thirza

Reacties

Reacties

John van se Hoven

Hey Thirza, nou dat is weer een koffer vol met reisverhalen. Je zult het komende jaar nodig hebben om alle belevenissen en ervaringen te archiveren. Dit is ook weer een mooie gelegenheid om alles her te beleven. Geniet nog van de laatste topweken. Tot gauw. Groeten Loes en John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active