Mijn australië avontuur

Chapter 19: Feestmaand!

G'day allemaal!

Vandaag is het alweer 1 December! En dat betekend... DE EERSTE DAG VAN DE FEESTMAAND!

Normaal gesproken is December de maand van: Lekker met Chocomel en een dekentje op de bank, dikke jas aan om naar buiten te gaan, donkere dagen, straten versierd met lichtjes, sinterklaas & kerstmuziek.

Maar nu: De Weersverwachting van deze week (en dat moet al veel zeggen):

Dinsdag: 27 graden

Woensdag: 31 graden

Donderdag: 29 graden

Vrijdag: 23 graden

Zaterdag: 32 graden

Goed begin van de zomer!!! WHOEPWHOEP!

Dit jaar wordt December de maand van: In de zee zwemmen om af te koelen, in bikini naar buiten omdat zelfs topjes te warm zijn, lekker veel zon, zand-sneeuwmannen maken (veel moeilijker dan sneeuwmannen) en beste vrienden worden met de hand-van en airco!

Ook Kerstmis en Oud&Nieuw worden natuurlijk heel anders! Mijn plannen dit jaar? KerstAvond ga ik eerst met Jennifer en Paige naar een mower parade en daarna naar Jenns huis om daar te slapen. 1ste Kerstdag ga ik ontbijten met Jenn en ga ik in de middag naar huis om samen met Jamie en Jaymon cadeautjes uit te pakken. 2de Kerstdag gaan we naar Ness om daar met de hele familie kerst te vieren. En Oud&Nieuw......Partehhh!!!!!!

IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN!! (ookal ga ik natuurlijk iedereen thuis deze maand wel extra missen)

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and Kisses, Thirza

Reacties

Reacties

Henny Zock

Hoi Thirza .. wat een verschil met hier, in Nederland. Koud -nat - vroeg donker, niks an hoor. Geniet maar lekker in je bikini, ik doe wel een dikke sjaal om. Groetjes en een mooie maand.

Opa

Thirza wat bof jij toch met dat mooie weer,hier is het anders ,maar dat heb je al van je moeder gehoord.Ik wens je een fijne December maand toe en op naar de feestdagen..Gr Opa

Amber van Rijn

Hee lieve Thirs!
Het klinkt zo lekker allemaal en zo gek.
Maak maar veel zand-sneeuwmannen ik zal dit jaar een echte sneeuwman voor je maken. :D
Veel plezier deze week in het mooie weer.
Liefss, xxxx

Daisy

Ik voel jaloerse gevoelens opkomen...

Stephanie

Ha lieve Thirz!
We volgen je Australië reis met veel plezier!
Noa vind het heerlijk als we het voorlezen, maar er was heel wat uitleg nodig dat jij nu in je bikini op het strand kunt liggen, haha.
Heeeel veel plezier nog liefste oppas van ons! WE MISSEN JE! XXXX

wim

Hey hoi Thirza, ook hier blijven we je natuurlijk volgen en het is idd vreemd dat wij hier de "winter" hebben en jij de zomer, maar vinden het toppie dat je het zo naar je zin hebt. En dan te bedenken dat jullie bijna de eerste zijn die oud en nieuw vieren........ook wij zijn jaloers, ruilen?? Alvast hele fijne feestdagen en een happy new year!! xxx van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active