Mijn australië avontuur

Chapter 11: Vakantie

G'day allemaal!

Vanmiddag zijn Jamie en ik samen met een hypere Jaymon richting Perth gereden om met het vliegtuig naar Queensland te gaan. En met de Joynsons op vakantie gaat net ietsje anders... We wachten namelijk niet bij de gewone hallen, maar in een speciale lounge met een buffet en drinken. Zeker geen straf om hier te zijn!

In queensland hebben we een druk programma op de planning staan. Morgen gaan we naar de dierentuin van Steve Erwin, woensdag rijden we naar de goldcoast en gaan we naar een themepark (ik geloof Movie World). Donderdag staat het waterpark 'Wet 'n Wild' op de planning. Vrijdag Sea World. En zaterdag en zondag gaan we de Goldcoast bekijken en gaan we naar Surfersparadise! Allemaal leuke dingen dus ik heb er zin in!

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and Kisses, Thirza

Reacties

Reacties

John en Loes

Hey Thirza,
So to hear, things are going well with you.
What a dog job ouy have. We almost feel sorry for you.
But it sounds good.
Enjoy it and have a nice time and be careful.
Australia is a beautiful country.
Are you already a bit of an Aussie?
Greetings from us,
XX John and Loes

Anita

Thirza, wat heb ik t toch met je te doen daar in Australië, zooo hard werken en weinig tijd voor iets leuks ???????????? Ben echt niet jaloers ???????? Have fun ????

Henny Zock

Leuk allemaal ... veel plezier!! Liefs uit Utrecht.

Marga

Wat een bijzonder leven heb je daar toch, dit had je tot op heden toch niet moeten missen.
Het is in ons kikkerlandje ook mooi hoor, als je het wil zien tenminste, maar ik denk dat je het niet beter had kunnen treffen met die lieve, prachtige familie die je daar hebt.
Mensen waar je bij werkt, toch alles in staat stellen om het voor jou een prachtige tijd te laten zijn.
Wat een gastvrijheid, petje af.
Heel veel plezier weer komende week, ik blijf met je meereizen.

Marga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active