Mijn australië avontuur

Chapter 6: Drukke week!

G'day allemaal!

Morgen alweer een nieuwe week! En wat is er veel gebeurd!

Ik had bedacht om deze week te zoeken naar andere au-pairs in de buurt. Ik begon met een berichtje op een facebook pagina. Ik wist niet of ik reactie zou krijgen, maar het zou een goede eerste stap zijn. Tot mijn verbazing had ik binnen 1 minuut gelijk brichtjes van drie meiden die graag af wilden spreken. Met één meisje heb ik gelijk die zelfde dag iets gedaan! Gedurende de dag heb ik van 6 meiden berichtjes gehad, ik ga zeker met ze afspreken!

Laughing

Dit weekend had ik jaymon, het was de eerste keer dat ik 2 dagen full-time met hem samen was! We hebben elkaar veel beter leren kennen. Ik vond het heel erg wennen om de hele tijd zo actief te zijn en zoveel aandacht te moeten geven (wel heel leuk!). Ik was echt helemaal kapot in de avond, maar we hebben een heel leuk weekend gehad! Ze hadden nog nooit zelf pizza gemaakt, dus daar moest even verandering in gebracht worden! We zijn de hele middag druk geweest en het resultaat mocht er wezen! Zaterdags zijn we naar de bowlingbaan gegaan en zondag ben ik samen met jaymon naar een wildlife park in de buurt gegaan. Daar heb ik vogels en KANGOEROES!!!!! gevoerd, geaaid en vastgehouden! Wat een chille beesten zijn dat zeg!

Vanavond even goed duidelijk gemaakt aan Jamie hoe Nederland ECHT is! Hij is helemaal enthousiast geworden en wilt nu zelfs een keer op vakantie naar Europa!

Jullie horen snel weer van me!

Greetz and kisses, Thirza

Reacties

Reacties

Henny Zock

Heel leuk heb je het weer op papier gezet ... Fijn dat het zo goed met je gaat. Je neemt die jongen toch gewoon mee naar huis, volgend jaar!! Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag. Liefs uit Utrecht.

Opa van den Brink

Hallo Thirza,ik lees net je bericht het is weer een leuk verhaal geworden. Ja je bent nu even druk geweest,maar je hebt er wel plezier in en dat moet ook.Ik geniet van je verhalen gewoon doorgaan.Een dikke kus en liefs ik hou van je gr Opa

Bep

Hello Thirza, Fijn dat het goed met je gaat! en vooral geniet!en rust maar een beetje als hij naar school is, leuk die meiden in de buurt, ook weer eens fijn in nederlands pratenl
Liefs Bep.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active